Известие

Collapse
No announcement yet.

тракане откъм ремъците - jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от kaicata83 Покажи съобщение
    OK сагласен сам с теб,но за коя помпа говорим,,,водната на ангренажа,или маслената ??????
    за това и зададох въпроса по горе, от кога я имаш споко карай си колата това е от маслената помпа и по точно от веригата и всички 136-ци се чуват така, естествено е хубаво да си смениш поне ангренажа с 2-те ролки към 150лв е комплекта, това е
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #17
      ако е тя защо,трака при загрял мотор,,и при натоварване,,,при трагване,,,а не при студен...?и при над 1200об спира тракането,,или поне несе чува

      Comment


      • #18
        Може да тракат и лагерите на баланс вала.
        С акво масло караш и на колко километра е от смяната?
        sigpic
        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

        Comment


        • #19
          Ами маслото е селения,,някво си,,,в момента му остават около 4700,,,до смяната ....но все си мисля че несе чува нещо затворено(с тъп звук),,,а нещо външно(с звантящ звук)като на ламарина,ролка,или тракане на водната помпа...или по скоро като на пружина,,,цък,цък,цък,,,и се чува повече като мина покраи мантинела

          Comment


          • #20
            Нагоре ти казаха - трака маслената помпа. И по-точно веригата й. Това е всеизвестна болежка на 136-коньовите жтд. Оправя се с нова помпа.

            Ето ти малко по-подробно инфо по въпроса:
            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...E0%F9%E8%F2%E5
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
              Нагоре ти казаха - трака маслената помпа. И по-точно веригата й. Това е всеизвестна болежка на 136-коньовите жтд. Оправя се с нова помпа.
              .....или се маха веригата на баланс вала
              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

              Comment


              • #22
                може и демферната шайба да се е скапала, трябва да се погледне просто...
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #23
                  kak щесе махне веригата,,,,след като е поставено от производителя,,значи варши нещо,,,без нея,,как ще работи тая помпа ?А да ви питам ако е тая верига трака,,можели да се кара така и колко ще изкара ?

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                    може и демферната шайба да се е скапала, трябва да се погледне просто...
                    Ако е тя, ще трака постоянно, а не само след като моторът загрее.
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                      Ако е тя, ще трака постоянно, а не само след като моторът загрее.
                      Той имаше предвид на алтернатова
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от kaicata83 Покажи съобщение
                        kak щесе махне веригата,,,,след като е поставено от производителя,,значи варши нещо,,,без нея,,как ще работи тая помпа ?А да ви питам ако е тая верига трака,,можели да се кара така и колко ще изкара ?
                        говори за вала край веригата да се махне иначе си карай така нищо и няма ще те кара цял живот
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                          говори за вала край веригата да се махне ...
                          Мерсаж че поясни че явно не се изразих правилно.
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                            Мерсаж че поясни че явно не се изразих правилно.
                            за нищо че прати човека веригата да си маха
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #29
                              Абе да използвам темата и да питам, няма ли някакъв друг начин за изолиране на балансиращия вал, освен махането му, че и на мен ми писна с това тракане ?
                              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                              Alfa Romeo 156, 2.0TS

                              Comment


                              • #30
                                незнам,ако се смени маслото с друго със по голям вискозитет и с добавка в него да ли няма да утихне мотора ???След като загрее след 50градуса и почва,,значи маслото е тънко и вискозитет нисък,аз така си го обяснавам,,,незнам дали може 15w40 дасе сложи,,,,притеснява ме турбото с по гасто масло ???

                                Comment

                                Working...
                                X